30. 10. děti absolvovaly Kurz strašidel v rámci projektového dne. Nejprve se seznámily s rozdíly mezi Halloweenem a Dušičkami (kdy, kde a proč se slaví). Poté si přečetly úvodní pracovní list, který jim poskytl základní informace potřebné pro další práci. Pracovní list byl pro každou hodinu jiný.

Český hrůzostrašný jazyk – děti měly za úkol nejen doplnit správně tvrdé či měkké „I“, ale vymyslet vlastní kouzla pro přesun a vlastní recepturu na kouzelný lektvar.

Šílená matematika – vypočítat kolik perníků měla ježibaba na střeše předtím, než střechu zdemoloval Jeníček s Mařenkou a vyřešit případ loupeže na strašidelném zámku, to byl další úkol.

Děsivá vlastivěda – děti doplnily chybějící kraje nebo krajská města, přes která vedla cesta do pekla.

Ulítaný tělocvik – tréning základních typů letů na koštěti, hod Jeníčkem s Mařenkou (oba utekli z lopaty, tak byli nahrazeni míčem) a nakonec strašidelná vybíjená při které se děti pořádně zapotily.

Crazy English – děti plnily od paní učitelky obvyklé úkoly a za domácí úkol dostaly Halloweenské pracovní listy.

Nudné čtení – poslední hodinu došlo k vyhodnocení celého dne, děti napsaly závěrečný test, který prověřil jejich znalosti a to, zda splnily Kurz strašidel; každý, kdo měl vyplněné všechny pracovní listy a správně vyřešený test, dostal diplom a sladkou odměnu.

 

text a foto: Mgr. Vítková Soňa, třídní učitel 4. C

Back to top