Vytisknout

Na základě usnesení Rady města Trutnova vyhlašuje město Trutnov konkursní řízení na obsazení vedoucího pracovního místa ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Základní školy kpt. Jaroše, Trutnov, Gorkého 38.

Předpoklady pro výkon činnosti ředitele/ředitelky:

Obsahové náležitosti přihlášky:

Předpokládaný termín nástupu na vedoucí pracovní místo je 01. 02. 2025.

Přihlášku s výše uvedenými doklady je třeba doručit nejpozději do 27. 12. 2024 do 10:00 v označené obálce „KONKURS ZŠ KPT. JAROŠE - NEOTVÍRAT“ osobně do podatelny MěÚ Trutnov, nebo písemně na adresu: Městský úřad Trutnov, Odbor sociálních věcí, školství a zdravotnictví, Slovanské náměstí 165, 541 01 Trutnov (důležité je datum doručení, nikoliv odeslání). Přihlášky nelze zasílat prostřednictvím elektronické pošty ani datové schránky.

Náležitostí přihlášky:

Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (případně číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka - § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění), funkční telefonický a e-mailový kontakt, datum a podpis uchazeče.

Dokumenty ke stažení: dokument číslo 1, dokument číslo 2.

Bližší informace:

Mgr. Dušan Rejl, vedoucí Odboru sociálních věcí, školství a zdravotnictví MěÚ Trutnov

tel.: 499 803 330, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.