• skola_zima_com_2_m
loading...

Na základě usnesení Rady města Trutnova vyhlašuje město Trutnov konkursní řízení na obsazení vedoucího pracovního místa ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Základní školy kpt. Jaroše, Trutnov, Gorkého 38.

Předpoklady pro výkon činnosti ředitele/ředitelky:

  • praxe a splněné předpoklady pro výkon činnosti pedagogického pracovníka (včetně vzdělání) dle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
  • znalost problematiky řízení ve školství a školských předpisů,
  • občanská a morální bezúhonnost (za bezúhonnou se dle zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem činnosti pedagogického pracovníka, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena),
  • dobrý zdravotní stav.

Obsahové náležitosti přihlášky:

  • úředně ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání (diplom včetně vysvědčení o státní závěrečné zkoušce, případně maturitní vysvědčení),
  • čestné prohlášení o průběhu zaměstnání s vyznačením počátku a konce pracovněprávního vztahu a pracovního zařazení v jednotlivých organizacích s přesností na dny, doložené potvrzením o zaměstnání nebo potvrzením od zaměstnavatele,
  • strukturovaný profesní životopis,
  • koncepce rozvoje školy (max. 2 strany strojopisu),
  • výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců),
  • čestné prohlášení o zdravotní způsobilosti k výkonu činnosti pedagogického pracovníka.

Předpokládaný termín nástupu na vedoucí pracovní místo je 01. 02. 2025.

Přihlášku s výše uvedenými doklady je třeba doručit nejpozději do 27. 12. 2024 do 10:00 v označené obálce „KONKURS ZŠ KPT. JAROŠE - NEOTVÍRAT“ osobně do podatelny MěÚ Trutnov, nebo písemně na adresu: Městský úřad Trutnov, Odbor sociálních věcí, školství a zdravotnictví, Slovanské náměstí 165, 541 01 Trutnov (důležité je datum doručení, nikoliv odeslání). Přihlášky nelze zasílat prostřednictvím elektronické pošty ani datové schránky.

Náležitostí přihlášky:

Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (případně číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka - § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, v platném znění), funkční telefonický a e-mailový kontakt, datum a podpis uchazeče.

Dokumenty ke stažení: dokument číslo 1, dokument číslo 2.

Bližší informace:

Mgr. Dušan Rejl, vedoucí Odboru sociálních věcí, školství a zdravotnictví MěÚ Trutnov

tel.: 499 803 330, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Back to top